Oma Care – visuaalne identiteet ja pakendidisain

No11 disainiagentuur lõi Oma Care’i kaubamärgile tervikliku visuaalse identiteedi, mis põhineb meile omasel põhjamaise disaini esteetikal – puhas, tasakaalustatud ja ajatu.

Meie eesmärk oli kujundada bränd, mis kõnetab tänapäeva teadlikku tarbijat, väärtustades samal ajal ilu, funktsionaalsust ja eetilisi põhimõtteid. Oma Care’i tooted on osa kodusest keskkonnast ja igapäevasest rutiinist, mille disain võib tuua rõõmu, rahu ja esteetilist naudingut.

Brändingu loomisel pöörasime erilist tähelepanu pakendidisainile, et tooted sulanduksid loomulikult erinevatesse koduinterjööridesse. Pakendid pidid olema visuaalselt sellised, mida ei ole tarvis peita vannitoa kappi või sahtlisse. Vaid mida saab julgelt jätta nähtavale kohale kui osa kodu sisekujundusest. Tulemuseks on vormikeel, mis on minimalistlik, ühendades põhjamaises disainis levinud neutraalse värvipaleti, puhtad jooned ja täpselt läbimõeldud detailid.

Oma Care’i visuaalne keel ei räägi ainult ilust, vaid ka väärtustest. Brändingu eetilises keskmes seisavad hoolivus, ligipääsetavus ja kaasav mõtteviis. Seetõttu kasutasime kõikidel toodetel ka Braille’i kirja, võimaldades vaegnägijatel tooteid iseseisvalt tuvastada ja kasutada. See näiliselt väike, kuid tegelikult suur disainivalik toetab laiemat visiooni hoolivamast ja kaasavamast ühiskonnast.

Lisaks pakendidisainile töötasime välja ka kogu visuaalse identiteedi – logotüübi, värvipaleti, tüpograafia, pildikeele ja brändijuhendi, et tagada järjepidev ning äratuntav visuaalne keel kõikides kanalites. Tulemuseks on bränd, mis on ühtaegu esteetiline ja tähenduslik – peegeldades nii Oma Care’i toodete kvaliteeti kui ka väärtusi, millele see kaubamärk toetub.

Oma Care missiooniks on luua jätkusuutlik ning orgaaniline keha- ja koduhoolduse sari. Nende tooted on vabad kahjulikest kemikaalidest ja nende eesmärgiks on kasutada ainult kõige kõrgema kvaliteediga toorainet mis toetaks sinu keha ja kodu heaolu. Nad arenevad pidevalt ning soovivad teha iga oma toodet teadlikult ja armastusega meid ümbritseva vastu.

Meedias: World Brand Design Society

Tehtud tööd:
Visuaalne identiteet 
Logo disain
Trükise disain 
Graafiline disain 
Pakendidisain 

https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_logo-disain.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_visiitkaarti-disain.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Visuaalne-identiteet.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain_6.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain_5.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain_1.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain_2.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain_3.jpg
https://site.no11.ee/wp-content/uploads/2023/09/No11-disainiagentuur_Oma-Care_Pakendi-disain_4.jpg